بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

  • ۰
  • ۰

بررسی مزیت های اتوکلاو دندانپزشکی

  اتوکلاو دندانپزشکی  دستگاهی است که برای ضد عفونی کردن لوازم و تجهیزات دندانپزشکی استفاده میشود که پایه و اساس کار آن براساس فشاربخار میباشد که مطابق با  استانداردهای  بین المللی معمولا استریل کردن را در دمای  121 تا 134درجه سلسیوس و در مدت زمان 20الی30 دقیقه انجام میدهد.

مزایای استفاده از اتوکلاودندانپزشکی(حرارت مرطوب):

زمان مناسب در مقایسه با بقیه روشها

قابلیت نفوذ بالاو سریع

قابلیت استریل کردن مایعات وجامدات  در این روش نیز وجود دارد

نکاتی که به هنگام خرید  اتوکلاو دندانپزشکی  باید به آنها دقت کرد:

1.حجم اتوکلاو است که با توجه اندازه و حجم و تعداد ابزاری که قرار است در دستگاه استریل شود تعیین میشود.

2.قیمت اتوکلاومیباشد که هم کارآیی بالاو دوام بالاداشته باشد وهم متناسب با کارآیی از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد.

همچنین میتوان گفت یک  اتوکلاو دندانپزشکی    با کارایی بالا،  باتوجه به آپشن هایی که دارد میتواند باعث افزایش در سرعت عمل، کاهش مصرف برق و دیگر هزینه ها شود و هم به سلامت محیط زیست آسیب نرساند که همه ی این موارد از ویژگی های یک اتوکلاو خوب محسوب میشود و آن را از لحاظ اقتصادی مقرون به صرف خواهد کرد.

3.شاید بتوان گفت یکی از مهمترین نکات خرید اتوکلاو دندانپزشکی توجه به برند آن نیز میباشد چرا که با توجه به  تنوع برندهای موجود در بازار،برندی میتواند مورد اعتماد باشد که هم علاوه بر استاندارهای جهانی آمریکا و اروپا و استانداردهای داخلی،تجربه کافی درتولید این نوع از اتوکلاو ها را نیز داشته باشد وبتواند محصولی را عرضه کند که امنیت سلامتی بیماران را به طور کامل حفظ کند و بتواند به عنوان مهمترین تجهیزات دندانپزشکی که در مطب یک دندانپزشک وجود دارد بهترین کارآیی و راندمان را ارائه دهد.

 

 

نتیجه گیری:

موارد ذکر شده از نکاتی است که در درجه اول برای خرید تجهیزات دندانپزشکی، مورد توجه یک دندانپزشک حاذق میباشد تا هم علاوه بر خرید محصولی استاندارد و کارآمد بتواند به بهترین شکل به بیماران خود خدمات درمانی و رضایت بخش ارائه دهد و این اطمینان نیز حاصل شود که  اتوکلاو دندانپزشکی  خریداری شده به بهترین نحو پاسخگوی همه نیازهای کیفی در زمینه استرلیزاسیون میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی