بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات پس از فروش اتوکلاو دندانپزشکی  در این شرایط اقتصادی به چه صورت است؟

 اتوکلاو دندانپزشکی  وسیله ای است که که یک عدد از ان در مطب هر دندانپزشکی وجود دارد حتی اگر یکبار به مطب دندانپزشک مراجعه کرده  باشید این دستگاه را مشاهده کرده اید.نیاز هر دندانپزشک به این دستگاه به قدری زیاد است که نبود ان مانع از  ادامه کار می شود و وزارت بهداشت به شدت با نبود این وسیله در مطب دندانپزشک مقابله می کند تا جایی که منجر به پلمپ مطب خواهد شد.

دندانپزشک برای هر بار استفاده از تجهیزات خود برای انجام مراحل درمانی این وسیله را از وکیوم استریل خارج کرده و از انها استفاده می کند. دستگاه اتوکلاو کار استریل دستگاه را انجام میدهد و در نهایت به صورت کاملا وکیوم شده انرا خارج میکند .دندانپزشک تا هر زمان که نیاز به وسیله نداشته باشد می تواند انرا در کشوی مطب خود نگهداری کند بدون اینکه ذره ای نگران الوده شدن تجهیزات خود باشد.زیرا وکیوم انجام گرفته بر روی تجهیزات مانع از ورود هرگونه میکروبی می شود.

کار اصلی  اتوکلاو دندانپزشکی  این است که تجهیزات دندانپزشکی قابل اتوکلاو در داخل ان قرار داده می شود و دستگاه با بالا بردن دما وفشار کار استریل کردن را انجام می دهد این میزان افزایش دما به مقدار قابل توجهی انجام می گیرد و در این دما و فشار هیچگونه میکروب و باکتری نمی تواند جان سالم به در ببرد و وسیله ای که از دستگاه خارج  می شود به طور صددر صد از هرگونه میکروبی پاکسازی شده است.

تحقیق و بررسی در رابطه با برند خوب اتوکلاو در این بازار متنوع کاری بس دشوار و زمانبر است و دندانپزشک اگر بخواهد به روش هایسنتی خرید کند یعنی  خود به بازار تجهیزات مراجعه کند باید زمان زیادی را بگذارد تا بتاند با انواع برندهای موجود در بازار اشنا شود وبتواند با مقایسه هریک بهترین محصول را خریداری کند.ولی روش های مدرن خرید کار را اسانتر کرده و و دیگر نیاز به صرف زمان طولانی نخواهد بود.ان هم روش خرید اینترنتی است.

در بازار تجهیزات تنها با سرچ کلمه  اتوکلاو دندانپزشکی  در گوگل به سایت های معتبری در زمینه فروش اتوکلاو دسترسی پیدا می کنید و با مراجعه به این سایت ها می توانید به راحتی برندهای مختلف را مشاهده کنید و کارایی انها را مورد بررسی قرار دهید و با صرف زمان کوتاهی به نتیجه نهایی در خرید برسید.مطالب ارئه شده در رابطه با هرمحصول به قدری مفید و کاربردی است که تنها در کمترین زمان می توان به اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با محصول دست یابید.

البته امروزه باید در زمان خرید به این نکته توجه کنید که تنها نباید به خوب بودن برند توجه کنید زیرا در شرایط بد اقتصادی حال حاضر بسیاری برندهای خوب و شناخته شده با مشکل ارائه خدمات روبرو شده اند و این خود مساله بسیار مهم ومشکل افرین است زیرا هرچقدر هم که تجهیزات شما خوب و کاربردی باشد روزی به خدمات پس از فروش احتیاج پیدا خواهید کرد و نبود خدمات مناسب شما را درگیر چالشی بزرگ می کند و در بهترین حالت که شرکت توان ارائه خدمات داشته باشد زمان زیادی صرف این کار خواهد شد .

 اتوکلاو دندانپزشکی  جزو محصولاتی است که خراب بودن ان حتی برای یک ساعت کار دندانپزشک را تحت الشعاع قرار می دهدچه برسد به اینکه این مدت به چند روز یا چند هفته برسد و عملا کار دندانپزشک مختل شده و در برخی موارد نیاز است تا دستگاه دیگری را خریداری کند و از خیر تعمیر دستگاه قبلی می گذرد و این خود باعث متحمل شدن هزینه های چند برابری می شود و از نظر اقتصادی هم توجیه ندارد.پس بهتر است قبل از خرید از همه این موارد اطلاع کسب کنیم و بعد دست به خرید بزنیم تا مبادا بعدا دچار مشکل و سردرگمی شویم.

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی  در چه مرحله ای از تولید داخلی قرار دارد؟

 اتوکلاو دندانپزشکی  از جمله تجهیزات مهم در کار دندانپزشکان است. در زمینه تولید این  محصول در  داخل کشور باید گفت که تولیدات داخلی ما بسیار کم هستند و در حد یکی دو برند.اغلب توجه به بخش واردات است و ما در بازار بیشترشاهد جنس های وارداتی هستیم تا کالاهای تولید شده در داخل کشور که این مساله خود جای تاسف دارد و این نشان از وابستگی شدید ما به کالاهای خارجی در این سالها است.

در ابتدای امر سودی که واردات دارد همه را وسوسه می کند و فرد با کمترین دردسری می تواند جنس خود را وارد کند و استقبال در بازار ایران از کالاهای خارجی بهتر است و مردم بیشتر از برندهای خارجی خرید می کنند تا برندهای ایرانی دلیل ان هم سابقه بد محصولات ایرانی در کیفیت بوده است که البته امروزه این مساله تا حد زیادی حل شده و تولید کنندگان سعی بر بالا بردن کیفیت محصولات خود دارند و توانسته اند تا حد زیادی در این امر موفق باشند.ولی باز کالاهای خارجی از محبوبیت بالاتری در بین مردم برخوردار هستند.

 اتوکلاو دندانپزشکی  از جمله تجهیزاتی است که در سالی که گذشت با نوسانات قیمت ارز واردات ان دچار مشکل شد و ما دیگر در بازار تجهیزات دندانپزشکی نمی توانیم برخی از برندها را پیدا کنیم و برندهای خارجی موجود هم با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شده اند.این افزایش قیمت در برخی برندها به قدری زیاد بوده است که دیگر خرید ان در داخل مقرون به صرفه نیست و وارد کنندگان انرا وارد نمی کنند که این خود موجب بروز مشکلات جدی شده است و طرفداران اینگونه برندها به شدت احساس نارضایتی از این وضعیت دارند.

از انجایی که اتوکلاو جزو تجهیزات مهم است و کار اصلی یعنی استریل کردن را برعهده دارد اینگونه مشکلات به شدت خطرناک است و مستقیما سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد فلذا در این اوضاع توجه به تولید داخلی می تواند راه نجات از این بحران سخت باشد.اینکه ما بتوانیم در این اوضاع چرخه تولید را به راه بیندازیم امری است که می تواند سامان دهنده این شرایط باشد و از طرفی دیگر وابستگی از بین می رود و اقتصاد کشور رونق بیشتری پیدا میکند.این راهی است که کشورهای دیگری مانند چین و ژاپن در این شرایط انجام دادند و دیدیم که موفق هم شدند.

اگر شما دندانپزشک هستید حتما برای خرید  اتوکلاو دندانپزشکی  به بازارتجهیزات سر زده اید و مشاهده کرده اید که چه برندهای متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد و در این میان نیز تعداد کمی محصول داخلی هم وجود دارد.این مساله خود جای تامل بسیار دارد. تعدد بالای برندهای خارجی باعث شده تا نظر بیشتر خریداران به این سمت جلب شود و ترجیحشان خرید از این برندها باشد.در این اوضاع و شرایط اقتصادی خدمات در برندهای خارجی بعضا دچار مشکل شده و وارد کنندگان در برخی برندها دیگر قادر به وارد کردن قطعات جانبی نیستند و این مساله پشتیبانیانها را دچار مشکل کرده است.

در این شرایط همه باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم تولیدات محصولات اساسی مانند تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی را در داخل کشور به راه بیندازیم و یکبار برای همیشه این موضوع را که خودکفایی تنها راه موفقیت ماست را متوجه شویم.در این میان همکاری مسئولین و سرمایه سرمایه داران در کنار هم  راه گشای این راه خواهد بود.جوانان متخصص و توانمند در این زمینه بسیار زیاد هستند که با راه افتادن این چرخه تولید می توان از این استعدادها به نجوه احسن استفاده نمود.

امید ما در صنف تجهیزات دندانپزشکی این است که روزی را ببینیم که تمام برندهای محصولات پزشکی و دندانپزشکی مانند  اتوکلاو دندانپزشکی   و سایر محصولات مهم دیگر همه تولید داخل باشند و از نظر کیفیت وکارایی و ظاهر اینقدر خوب و جذاب باشند که دیگر هیچ دندانپزشک و پزکی به سراغ محصولات خارجی نرود و با این کار شاهد پیشرفت چند برابری کشور خواهیم بود.

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی