بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و تحولی که در زمینه بهداشت ایجاد کرد

استریل کردن در محیطهای درمانی یکی از مهمترین پارامترهایی است که باید به شدت به ان توجه شود. مراکز درمانی و مطب های دندانپزشکی محیط هایی هستند که احتمال انتقال بیماری در انها بسیار زیاد است از این رو در این مکان ها از تجهیزات و مواد استریل بسیار استفاده می شود. یکی از این تجهیزات مهم اتوکلاو دندانپزشکی   است که همه دندانپزشکان در مطب خود یک مدل از این دستگاه را دارند.

علاوه بر مطب دندانپزشکی در بیمارستانها نیز این دستگاه کاربرد دارد و با توجه به نیاز سایر انها تغییر می کند. اغلب اتوکلاوهای موجود در برای استریل تجهیزات دندانپزشکی در سایزهای 18 و 22 و 24 لیتری هستند و دندانپزشکان با توجه به نیاز خود انتخاب می کند که دستگاه چند لیتری را خریداری نمایند.

در بیمارستانها نیز این دستگاه در سایزهای بزرگتر برای استریل پارچه و همه تجهیزات جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در صنعت نیز از اتوکلاو استفاده میشود .در واقع این دستگاه با عملکرد خود در بسیار از زمینه ها کاربردی است. به طوری که نبود ان موجب بروز مشکلات زیاید می شود و در زمینه پزشکی و سلامت مشکلات زیاید را خواهیم داشت.

 در واقع دنیای دندانپزشکی با ظهور اتوکلاو دندانپزشکی   تحولی بزرگی پیدا کرد و میزان سطح بهداشت با وجود این دستگاه به طرز قابل قبولی افزیش پیدا کرد. در واقع هیج وسیله و ماده استریل کننده ای در گذشته نمی توانسته جای اتوکلاو را بگیرد و این دستگاه کار استریل را به گونه ای انجام می دهد که هیچ ابزار دیگری نمیتواند .

وجود این چنین دستگاهی خیال دندانپزشکان را بسیار راحت کرده و نگرانی های انها در رابطه با انتقال بیماری ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بعد از هر بار استفاده از تجهیزات دندانپزشکی انهایی که قابلیت اتوکلاو کردن را دارند داخل دستگاه قرار داده می شوند و با شروع کار دستگاه استریل انها اغاز می شود و بعد از به اتمام رسیدن ان تجهیزات به صورت وکیوم شده کنار گذاشته می شوند تا برای بیمار بعدی مورد استفاده قرار گیرند.

در گذشته با نبود اتوکلاو دندانپزشکی   کار استریل تجهیزات توسط مواد ضدعفونی کننده انجام می گرفت که این مواد هم به طور کامل کار استریل را انجام نمیدادند و امکان از بین نرفتن برخی از میکروب ها و ویروس ها وجود داشت و انتقال انها از یک بیمار به فرد دیگر مشکلات جدی را به وجود می اورد  و در برخی موارد با مرگ فرد همراه بود.

متخصصان در زمینه تولید تجهیزات بر این تلاش اند تا تجهیزاتی را تولید کنند تا خطر ریسک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و از طرف دیگر میزان استرس این کار را برای دندانپزشکان کم کنند. وجود اتوکلاو این میزان استرس را به مقدار قابل توجهی کم کرده است و سلامت بیماران را بسیار بالاتر برده ست.

در جهان هر روزه شاهد اختراع و تولید تجهیزاتی در حوزه پزشکی و دندانپزشکی هستیم و که این تجهیزات کارهایی را انجام میدهند که هیچ انسانی قادر به انجام انها به این میزان دقت نخواهد بود. در واقع تجهیزات جدید دارای نوعی هوش مصنوعی هستند که قادر است از خطاهای انسانی جلوگیری کند و کاری را نجام دهد با دقت بسیار بالا. اتوکلاو دندانپزشکی   را میتوان یکی از این تجهیزات دانست.

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

نوسانات دلار و تاثیر ان بر قیمت اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی   جزو اولین تجهیزاتی است که دندانپزشک برای مطب خود خرید می کند . اهمیت کیفیت این دستگاه به قدری زیاد است که دندانپزشک حاضر به هزینه زیاد برای خرید محصول خوب و با کیفیت است. در سالهای اخیر قیمت این دستگاه به طرز قابل توجهی افزایش داشته و دلیل ان نیز برهمگان واضح و مشخص است. اینکه این محصول در داخل کشور تولید چندان گسترده ای ندارد و همه محصولات تقریبا وارداتی هستند و ارتباز مستقیم با افزایش قیمت ارز دارند.

زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا کرد به طبع قیمت تجهیزات دندانپزشکی مانند اتوکلاو نیز بالا رفت و ما شاهد نوسانات شدید قیمت در ماه های گذشته بودیم . در این چند ماه باقی مانده تا انتخابات از انجایی که قیمت دلار ثابت شده این بازار نیز تقریبا دچار ثبات شده و توصیه ما به شما دندانپزشکان عزیز این است تا اگر قصد خرید هرگونه تجهیزاتی را دارید این چند ماه بهترین فرصت برای خرید است.

در این شریط شرکت هایفروشنده شرایط ویژه ی فروش برای اتوکلاو دندانپزشکی   گذاشته اند که شما عزیزان با مراجعه به سایت های مربوط می توانید از این شرایط تا تمام نشده مطلع شده و استفاده نمایید. در واقع شرایط اقساطی بهترین گزینه برای افرادی است که دوست دارند از بهترنی برندها خرید کنند و در عین حال به صورت ماهانه مبلغ را پرداخت کنند.

در واقع این شرایط به صورت دوره ای است و شاید دوباره تکرا نشود فلذا هر زمان که نیاز بود باید بدون تعلل از این فرصت ها استفاده نمود. در واقع اتوکلاو محصولی است که چند تولید کننده داخلی نیز دست به تولید ان زده اند و درسالهای اخیر نیز محصولات خوبی را به بازار عرضه نموده اند ولی در حال حاضر برندهای ایتالیایی در بازار طرفداران بیشتری دارند البته با افزایش قیمت دلار و به تبع ان محصولات برندهای ایرانی نیز مورد استقبال بیشتر نسبت به سالهای گذشته قرار گرفته است.

برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی   راه های زیادی برای شناخت و به دست اوردن اطلاعات راجع به این محصول وجود دارد . از جمله این روش ها  مطالعه کاتالوگ و یا بروشورهای مربوط به محصول است که با مراجعه به بازار می توایند به انها دسترسی پیدا کنید و روش دیگر کسب اطلاعات از سایت های تخصصی در حوزه دندانپزشکی است.

این روش بسیار ساده تر و کارامدتر است و دیگر نیازی به حضور در بازار در این شرایط کرونا نخواهد بود و تنها با یک سرچ ساده می توایند به قیمت محصول به همراه اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید و برای خرید هم دیگر نیاز به حضور نیست و تلفنی می توان ثبت سفارش نمود.

اتوکلاو دندانپزشکی   در بازار تجهیزات دندانپزشکی برندهای متفاوتی دارد و این برند ها غالبا با کیفیت است و گارنتی و خدمات پس ازفروش دارند. در زمان خرید هرگونه تجهیزاتی باید توجه داشته باشید که گارانتی و خدمات پس ازفروش توسط شرکت ارئه می شود . این مساله نشان دهنده اصالت کالاست و اگز زمانی مشکلی برای دستگاه شما به جود بیاید با خیال راحت می توانید به شرکت تماس گرفته و از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

شرایط ویژه فروش اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی   از تجهیزات مهمی است که دندانپزشکان درزمان خرید ان برای مطب حساسیت زیادی بهخرج می دهند و بازار را برای پیدا کردن بهترین محصول موجود به خوبی میگردند. این مساله باعث شده تا اغلب دندانپزشکان با جربه شناخت کافی برروی محصولات و برندهای موجود دربازار داشته باشند. ولی این مساله نیز وجود دارد که برندهای جدیدی هم به بازار می ایند که بعضا کارایی بهتر و پیشرفته تری از مدلهای قدیمی دارند وبهتر است برای شناخت بهتر این برندها از سایت های تخصصی در حوزه تجهیزات دندانپزشکی گمگ بگیرید.

شرکتها برای شناخت بهتر محصولات جدید خود کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی را چاپ و در اختیار دندانپزشکان قرار می دادند ولی امروزه وجود سایت ها در این حوزه خود یک کاتالوگ انلاین است که دیگر نیاز به چاپ ندارد و دندانپزشک در هر زمان و هر مکان می تواد به راحتی به انها دسترسی پیدا کند و اطلاعاتی که راجع به یک محصول را نیاز دارد کسب نماید.

برای مثال در خرید اتوکلاو دندانپزشکی   با سرچ این کلمه و پیدا کردن سایت های تخصصی در این حوزه می تواندبه راحتی به اطلاعات جامعی راجع به محصول دسترسی پیدا کند و ببیند چه مدل اتوکلاوی مناسب کار است و با پیدا کردن ان با یک تماس تلفنی اقدام به خرید نماید و در کمترین زمان ممکن اتوکلاو خود را تحویل بگیرد.

برای خرید اتوکلاو دندانپزشکان می توانند پرداخت خود را به دو صورت نقد و یا چکی انجام دهند. این امکانی است که شرکت ها در نظر گرفته اند تا خرید برای دندانپزشکان ساده تر شود. برای خرید چکی دندانپزشک با پرداخت مبلغ اولیه دستگاه را تحویل می کیرد و مابقی مبلغ را به صورت چک های ماهیانه پرداخت می کند. این روش در سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

اتوکلاو دندانپزشکی   که خریداری می شود حتماباید دارای گارنتی و خدمات پس از فروش باشد و دندانپزشکان در زمان خرید باید حتما به این نکته توجه نمایند که شرکت این اطمینان را بدهد که با به وجود امدن کوچکترین مشکلی خدمات لازم جهت تعمییر و یا تعویض دستگاه را ارائه دهد.

در واقع با خرید هر اتوکلاو باید دندانپزشک به این نکته توجه داشته باشد که دستگاه باید به صورت سالیانه چک شودو این کار لزوما باید توسط تکنسین خبره صورت پذیرد. این کار علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن خرابی های کوچ می شود و مانع از به وجود امدن مشکلات بزرگتر می شود موجب می گردد تا طول عمر دستگاه نیز بیشتر شود و دندانپزشک در مدت استفاده دستگاهی با عملکرد صد در صد داشته باشد.

اتوکلاو دندانپزشکی   به دلیل اهمیت و حساسیت کاری بالایی که دارد باید دائما نحوه کار ان توسط خود دندانپزشکان و یا دستیار ان چک شود تا این اطمینان حاصل شود که دستگاه عمل استریل را به طور کامل و دقیق انجام داده است. کطالعه گزارش ها یی که دستگاه بعد از هر بار اتوکلاو کردن ارائه می دهد که این اطمینان را حاصل نماید که کارکرد دستگاه کاملا درست بوده و استریل به طور صددر صد صورت پذیرفته است.

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی