بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تحول ایجاد شده توسط اتوکلاو دندانپزشکی چیست؟

اتوکلاو دندانپزشکی   و اهمیت بالای کارکرد آن در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم که این دستگاه با ورود به بازار تجهیزات دندانپزشکی چه تحول بزرگی را به وجود اورد و میزان بهداشت در این زمینه چقدر افزایش پیدا کرده است.

قبل از ورود اتوکلاو به این صنعت استریل تجهیزات توسط محلولهای ضدعفونی کننده صورت می گرفت و این محلولها به طور صد درصد قابلیت استریل نداشتند و برخی از ویروسها و میکروب ها بر روی تجهیزات باقی می ماند و از بیماری به بیماری دیگر انتقال پیدا می کند و مشکلات جدی به بار می اورد. با ورود این دستگاه به بازار تجهیزات دندانپزشکی این مشکلات تا حد زیادی حل شد و میزان استرس برای دندانپزشکان کاهش پیداکرد.

اتوکلاو دندانپزشکی   در دما و فشار بالا تجهیزات قابل اتوکلاو کردن را استریل می کند و بعد از دوره استریل ابزاری که از دستگاه خارج می شود عاری از هرگونه الودگی می باشد و دندانپزشک توسط دستگاه پک ابزار استریل شده را وکیوم می کند و کنار گذاشته تا زمانی که نیاز باشد تا برای بیمار دیگر از ان استفاده نماید.

این دستگاه مهم و کاربردی علاوه بر اینکه در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد در بیمارستانها و حتی کارهای صنعتی نیز کاربرد دارد. فقط ابعاد این دستگاه در زمینه های صنعتی و بیمارستانی بسیار بزرگتر از دندانپزشکی است. در واقع عملکرد این دستگاه به قدری مهم است که نبود انرا نمی توان متصور شد.

در واقع با ورود اتوکلاو دندانپزشکی   به تجهیزات دندانپزشکان میزان بهداشت و سلامت بیمار و خود دندانپزشک تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرد و این دستگاه مانع از انتقال بسیاری از بیماری ها شد. در گذشته بیمار با مراجعه به دندانپزشک برای برطرف نمودن مشکل خود بعضا دچار بیماریهای عفونی میشد که مشکلش را چندین برابر می کرد ولی با وجود اتوکلاو واستریل بالای تجهیزات این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده است.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی تولید کنندگان و وارد کنندگان زیادی وجود دارند که برندهای مختلفی را به بازار عرضه می کنند. دندانپزشکان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید میکنند. برای شناخت بهتر برندهای موجود در بازار بهتر است تا به سایت های فروش این محصولات مراجعه شود تا بهترین برندها را شناسایی کرده و خرید خود را نهایی کنید.

در واقع خرید اتوکلاو دندانپزشکی   بسیار ساده شده است و بهترین روش خرید انها خرید انلاین است. در این روش با صرف زمان کمتر اطلاعات مفیدتر و جامعتری نسبت به محصولات به دست می اوریم و انتخاب سریعتر می شود. این مساله به قدری مهم است که مورد استقابال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

 

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی