بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لزوم استفاده از دستگاه اتوکلاو در مراکز پزشکی و دندانپزشکی ها

در مراکز پزشکی و دندانپزشکی ها تجهیزات و دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از اصلی ترین آنها دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی می باشد. در واقع این دستگاه در جهت استریل کردن و ضدعفونی نمودن تجهیزات دندانپزشکی کاربرد دارد و دارای انواع متفاوتی نیز می باشند.

به جز کلینیک های دندانپزشکی می توان از اتوکلاو ها در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کلینیک های پزشکی هم استفاده کرد. اتوکلاو دندانپزشکی تنوع بالایی دارد و شرایط به گونه‌ای شده که هر کدام از آنها کاربرد خاص خودشان را دارند و قبل از خرید باید به قابلیت های دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی دقت کرد و سپس برای خرید اقدام نمود.

اگر شما آگاهی و اطلاعات خودتان را در خصوص خرید اتوکلاو دندانپزشکی افزایش بدهید قطعاً می توانید تجربه بهتری از خرید به دست بیاورید و اگر به عنوان فروشنده اتوکلاو دندانپزشکی هستید به مشتریان خود قبل از اینکه خریدشان را نهایی کنند اطلاعات کاملی ارائه بدهید.

پس به صورت خلاصه باید اینگونه گفت که اتوکلاو دندانپزشکی دستگاهی می باشد که به منظور استریل کردن میکروب ها بر روی تجهیزات دندانپزشکی به واسطه درجه حرارت بالا و فشار بخار بالا عمل می کنند. در اکثر کلینیک و مطب ها دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی وجود دارد و به عنوان یک جز اصلی محسوب می شود. تمامی میکروب ها با استفاده از دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی از روی تمامی سطوح وسایل و لوازم به صورت کامل پاک می شوند.

انواع اتوکلاو

قبل از خرید اتوکلاو باید حتماً با انواع آنها آشنا باشید چرا که از لحاظ اندازه، نحوه کنترل کارکرد دستگاه و نوع ابزار قابل استریلیزاسیون تقسیم بندی می گردد.

  • زمانی که صحبت از اندازه دستگاه میشود یعنی با در نظر گرفتن گنجایش مخزن بر حسب لیتر یا دسی متر مکعب دسته بندی می شوند.
  • اتوکلاو دندانپزشکی از نظر چگونگی کنترل کارکرد دستگاه به صورت تمام خودکار، نیمه خودکار و مدل دستی هستند.
  •  از لحاظ کارکرد صحیح استریلیزاسیون و وسایلی که قرار است در دستگاه اتوکلاو قرار بگیرد و میکروب زدایی شوند اتوکلاو ها در سه گروه مختلف شامل B,N,S قرار می گیرند.

به منظور استریل کردن تجهیزات جامد بدون پوشش و کیسه و ابزارآلات صاف از اتوکلاو کلاس N استفاده میشود. چگونگی کارکرد این مدل از دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی به این شکل است که به واسطه نیروی جاذبه تنها قسمتی از هوا از بین می رود و بعد از آن بخار حاصل شده از هوا به بیرون هدایت می گردد.

به منظور استریل کردن لوازم جامد بدون پوشش یا پوشش‌دار جامد از اتوکلاو باکلاس S استفاده میشود؛ همچنین برای بار متخلخل و گاز تک لایه و وسایل حفره دار نیز کاربرد دارد. در این نمونه می‌تواند پمپ وکیوم وجود داشته باشد و وسایلی که با این دستگاه می توانند استریل شوند به واسطه کارخانه سازنده تعیین می شوند. سه بار پروسه استریل کردن انجام می‌شود و به صورت کامل هوای درون پوشش از بین خواهد رفت.

به منظور استریل نمودن همه وسایل پوشش‌دار جامد و بدون پوشش و انواع ابزار ها می توان از اتوکلاو کلاس B استفاده کرد؛ علاوه بر آن برای مواد نساجی و ابزارآلات حفره دار با سوراخ های کور نیز قابل استفاده است. اتوکلاو دندانپزشکی از این نمونه اتوکلاو به شمار می رود.

اتوکلاوهای سریع که با نام اتوکلاو Fast نیز شناخته می‌شوند در مراکز دندانپزشکی و اتاق های عمل و کلینیک ها به منظور استریلیزاسیون مورد استفاده قرار می گیرند و به واسطه کاهش زمان خشک کردن سرعت عمل این دستگاه ها افزایش خواهد داشت.

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی و خرید آن

یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی کام طب می باشد. این فروشگاه به عنوان مرجع جامع تجهیزات دندانپزشکی ایران به شمار می‌رود و شامل انواع ابزارآلات پزشکی و لوازم و تجهیزات مورد نیاز می باشد و این امکان را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است تا بتوانند بدون وجود مشکل و به راحتی در بستر اینترنت خرید آنلاین و سریع خودشان را انجام بدهند.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کافیست که به وب سایت کام طب مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و اگر نیاز به پاسخگویی در مورد سوال یا مشکلی داشتید از پشتیبانی ۲۴ ساعته استفاده نمایید.

ضمانت استاندارد کالا و ضمانت اصل بودن کالا در کام طب اعتماد مشتریان را افزایش خواهد داد و همچنین پرداخت در محل و تحویل اکسپرس نیز از دیگر ویژگی های بارز این فروشگاه به شمار می رود. تنوع محصولات در کنار کیفیت بالا و قیمت های منصفانه می تواند یک خرید راحت و بدون دغدغه را برای شما به دنبال داشته باشد.

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی