بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و کیفیت محصولت موجود در بازار

اتوکلاو دندانپزشکی  از تجهیزات مهم در کار دندانپزشکان است و ما شاهد حضور برندهای خوب و با کیفیت از این محصول در بازار تجهیزات دندانپزشکی هستیم. این بازار تنوع زیادی از محصولات دارد و این تنوع همراه با کیفیت خوب محصولات است. دندانپزشکان با اطمینان می توانند این دستگاه را در هر برندی که بخواهند خریداری نمایند . انتخاب برند کاملا سلیقه ای می باشد و دندانپزشک برحسب تجربه و یا مشاوره از افراد خبره برند خود را انتخاب می کند.

زمانی است که دندانپزشکان برحسب تجربه یک برند را برای خرید انتخاب می کند . یا از تجربه استفاده قبلی استفاده می نمایند و یا از همکاران خود در این زمینه مشورت می گیرند و یا می توانند از کارشناسان فروش در این حوزه کمک بگیرند. فروشندگان در شرکت های عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی تجربه طولانی در این کار دارند و بازخورد هر برند را به خوبی می دانند و در زمان خرید می توانند راهنمایی های خوبی ارائه دهند.

در زمان خرید اتوکلاو دندانپزشکی  تحقیق باید به صورت جامع و کاملی صورت پذیرد و بیشتر از خرید هر وسیله ی دیگری بهتر است تا در رابطه با ان قبل از خرید اطلاعات کسب نمود. شناخت محصولات جدید هم بسیار کمک کننده است. بعضا مدل های جدید با امکانات به روز تر وارد بازار می شود که بهتر است از انها اطلاع داشته باشید . بعضا مدلهای جدید امکانات راحتی را ارئه می دهند که توسط مدل های قبلی ارائه نمی شود و این مساله در زمان خرید می توانند بسیار کمک کننده باشد.

البته در چند سال اخیر برند یا مدل جدیدی از این محصول وارد بازار تجهیزات ایران نشده است و اغلب وارد کنندگان همان مدلهای قبلی را وارد می کنند .دلیل این امر استقبال خوب از محصولات موجود است و شاید وارد کردن محصول جدید نیاز به زمان برای معرفی داشته باشد از این رو وارد کنندگان ترجیح می دهند محصولاتی را وارد کنند که در بازارجا افتاده است و خریداران خود را دارد.

اتوکلاو دندانپزشکی  در قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد برندهای ایتالیایی از قیمت های بالاتری برخوردارند و از نظر کیفیت و کارایی هم بی نظیرند. در شرایط حال حاضر قیمت این محصولات هم بسیار زیاد و اغلب شرکتهای شرایط ویژه خرید را برای کالاهای خود در نظر گرفته اند. دندانپزشک در زمان خرید می توان شرایط خرید را انتخاب نمایید و طی چند فقره چک محصول را خریداری نمایید. تحت این شرایط از گارنتی وخدمات پس از فروش نیز می توان استفاده نمود.

بعد از خرید دستگاه توصیه ما به دندانپزشکان عزیز این است که در زمان نصب از نصابان خبره خود شرکت استفاده نمایند تا هم دستگاهشان بدن هیچ گونه عیب و ایرادی نصب شود و با این شرایط دستگاه را گارنتی می نمایند. استفاده از تکنسین های خبره در زمان نصب از همیت بالایی برخوردار است و برای نصب اتوکلاو و یونیت دندانپزشکی باید از فرد متخصص در این حیطه استفاده نمود تا دستگاه بدون هیچ گونه عیب و ایرادی نصب شود.

اتوکلاو دندانپزشکی  در بازار تجهیزات اغلب وارداتی هستند و محصولی در داخل ایران تولید نمی شود . همه محصولات وارداتی از بالاترین کیفیت برخوردارند و این کیفیت و کارایی نظر همه دندانپزشکان را تا به حال جلب کرده است. امید است تا در اینده ما در تولید این محصول به دستاوردهای مهمی برسیم.

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و اهمیت خرید برندهای اصل این دستگاه

در میان تجهیزات دندانپزشکی در مقالات قبلی به اتوکلاو دندانپزشکی  بسیار پرداخته ایم و اهمیت این دستگاه را مورد بررسی قرار داده ایم. نکته حائز اهمیتی که به میان می اید خرید محصولی با کیفیت با کارایی مناسب است. دندانپزشکان باید در زمان خرید از اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایند و محصولی را خریداری کنند گارانتی و خدمات پس از فروش دارد ودر میان مصرف کنندگان وجه خوبی داشته باشد.

تحقیق و بررسی قبل از خرید از اهمیت بالایی برخوردار است . اتوکلاو جزو دسته محصولاتی است که کارکرد درست ان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دقت زیادی در خرید ان انجام شود. وزارت بهداشت در این سالها با جدیت تمام مانع از ورود کالاهای قاچاق به بازار تجهیزات دندانپزشکی شده است . نظارت دقیق بر این بازار بسیار حائز اهمیت است چون مستقیما با سلامت افراد در ارتباط است. نبود اگاهی در زمان خرید ممکن است فرد را دچار اشتباه کند و شما را به سمت خرید کاهای قاچاق ببرد فلذا دذ زمان خرید همیشه دقت داشته باشید تا با کسب اگاهی اقدام نمایید.

اتوکلاو دندانپزشکی  در بیمارستانها نیز کاربردی مهم واساسی دارد و برای استریل بسیاری از تجهیزات و حتی پارچه ها از ان استفاده می شود. با وجود اتوکلاو استریل در مراکز درمانی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و بعد از هر بار استفاده از تجهیزات برای جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی سریعا تجهیزات برای استریل به اتوکلاو منتقل می شوند. این دستگاه تحت فشار و دمای بالا استریل را انجام می دهد و داخل پک های مخصوص بسته بندی و کنار گذاشته می شوند.

این پک ها از دستگاه در برابر هرگونه میکروب و ویروسی نگهداری می کند و تا چند روز بعد  می توان از انها استفاده نکرد بدون اینکه نگران الوده شدن انها باشید. دندانپزشکان بعد از ویزیت هر بیمار تجهیزات قابل اتوکلاو را در داخل دستگاه قرار می دهند و بعد از اتمام کار استریل توسط دستگاه پک ابزار استریل شده را پک و بسته بندی می کنند و دیگر خیالشان اسوده است که هیچ گونه راه انتقالی برای میکروب ها به دستگاه وجودندارد.

در کنار خرید اتوکلاو دندانپزشکی  دندانپزشکان باید دستگاه پک مناسب و استانداردی را خریداری نمایند تا بتوانند بعد از مرحله استریل دستگاه را درون پک قرار دهند و نگرانی نداشته باشند و هر زمان که مجدد نیاز بود ابزار را از پک خارج و مورد استفاده قرار دهند. با وجود این امکانات بهداشت در زمینه دندانپزشکی و زشکی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و ما شاهد انتقال بیماری های عفونی از این روش ها نیستیم.

با وجود اتوکلاو کار برای دندانپزشکان هم ساده تر ش ده است. در گذشته این عزیزان برای استریل باید از مواد ضدعفونی کننده استفاده می کردند که ان هم به طور قطع از بین برنده همه میکروب ها نبود و احتمال سرایت بیماری از فرد به فرد دیگر یا خود دندانپزشک وجود داشت. از این رو اتوکلاو با امدن خود به بازار تجهیزات دندانپزشکی تحولی بزرگ در این زمینه به وجود اورد .بعد از ورود اتوکلاوها دیگر دندانپزشکان با خیال راحت تر کار خود را انجام می دهند و بیمارن هم با اطمینان بیشتر بدون ترس از استریل نبودن به دندانپزشک مراجعه می کنند.

نمی توان تصور کرد که اگر تجهیزات مانند اتوکلاو دندانپزشکی  ابداع نشده بود چقدر کارهای درمانی ریسک بالایی پیدا می کردند و یک درمان ساده می توانست چه خطراتی را به همراه داشته باشد. دنیای تکنولوژی در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی در دنیا توسط مهندسین پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است و ما شاهد تجهیزات کاربردی تر وپیشرفته تر در این زمینه هستیم.

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی