بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

نحوه عملکرد اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی   جهت استریل کردن تجهیزات کاربرد دارد این دستگاه در فشار و دمای بالا کار استریل را انجام میدهد و تجهیزاتی که قابل استریل هستند بعد از خروج از دستگاه به طور صد در صد استریل می شوند و دندانپزشک با خیال راحت می تواند انرا برای بیمار بعدی استفاده نماید. اتوکلاوهای 10 لیتری دارای 5 فلکه هستند و 209 لیتری ها 7 فلکه و برای باز کردن درب انها باید همه این فلکه ها را باز کنید و در نهایت فلکه قرمز رنگ نهایی درب را باز می کند.

برای استریل تجهیزات مدت زمان لازم برای دستگاه 30 دقیقه است ولی با این حال تنظیماتی بر روی دستگاه وجود دارد که می توان این میزان را تغییر داد. برای ابگیری کردن در داخل سینی دستگاه تا پلیت max باید اب ریخته شود سپس تجهیزاتی که می خواهید استریل شود را در داخل سینی قرار داده و وارد دستگاه می کنید اگر میزان اب ریخته شده در سینی کمتر از میزان استاندارد باشد دستگاه ارور می ده و دندانپزشک باید انرا اضافه کند.

اگرچه اتوکلاو دندانپزشکی   برای استریل تجهیزات دندانپزشکی کاربرد دارد ولی هر وسیله ای را  نمی توان در داخل ان قرار داد. در زیر لیست تجهیزاتی که نباید انها را در اتوکلاو قرار دارد را مشاهده می کنید

  • وسایلی که با حرارت بخار می‌شوند.
  • مواد قابل اشتعال
  • تجهیزات و مواد واکنش پذیر خورنده
  • ماده‌های سمی
  • رادیواکتیو
  • مواد پلاستیکى که در این شرایط ذوب می‌شوند.
  • بعضى مواد کاغذى که تحمل میزان بالاى فشار بخار را ندارند.

بعد از اتمام به کار اتوکلاو واستریل کامل تجهیزات دستگاه بوق می زند ولی دندانپزشک باید به این نکته توجه داشته باشد که نباید بلافاصله بعد از شنیدن بوق درب دستگاه را باز کند و باید در ابتدا شیر فلکه بخار را باز کند تا بخار از دستگاه به طور کامل تخلیه شود و فشار به صفر برسد سپس درب دستگاه باز شود و تجهیزات استریل شده را از ان خارج و با استفاده از دستگاه پک  انها را وکیوم کرده و برای استفاده بیمار بعدی کنار می گذارند.

اتوکلاو دندانپزشکی   از تجهیزات اساسی یک مطب است وبای خرید ان دندانپزشک باید از شرکتهای معتبر در حوزه فروش تجهیزات اقدام به خرید نماید. ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا با کیفیت ترین تجهیزات را به دندانپزشکان عزیز عرضه نماییم و برای خرید اتوکلاو شرایط اقساطی ویژه ای در نظر گرفته شده که با توجه به برند و قیمت دستگاه متفاوت است و شمت عزیزان با یک تماس می توانید از این شرایط مطلع شوید.

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و کاهش بیماریهای عفونی در درمانهای دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی   از تجهیزاتی است که هر دندانپزشک برای خرید ان حساسیت زیادی به خرج می دهد. برای خرید هرتجهیزاتی دندانپزشک از چند شرکت استعلام قیمت می گیرد و برندهای مختلف را با توجه به کیفیت مورد بررسی قرار می دهد. تماس با شرکت های فروش تخصصی تجهیزات اطلاعات جامع و کاملی را راجع به انواع اتوکلاوهای موجود در بازار در اختیار دندانپزشک قرار می دهد.

برندهای ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اغلب دندانپزشکان تمایل دارند تا از این برند ها خرید کنند.شرکت ها شرایط اقساطی را برای فروش اتوکلاو در نظرگرفته اند و دندانپزشکان با پرداخت مبلغ اولیه می توانند مابقی را به صورت اقساطی در چک های ماهیانه پرداخت نمایند.

در واقع  اتوکلاو دندانپزشکی   یکی از مهمترین تجهیزات در مطب دندانپزشکان است و نبود ان امکان فعالیت را به دندانپزشک نمیدهد. دندانپزشک بعد از هربار درمان تجهیزات قابل استریل را در داخل اتوکلاو قرار می دهد تمامیه تجهیزات در داخل اتوکلاو به طور کامل استریل می شوند و بعد از خارج کردن از اتوکلاو دندانپزشک تجهیزات را وکیوم میکند تا برای بیمار بعدی مورد استفاده قرار دهد. درواقع استریل تجهیزات اهمیت زیادی دارد و مانع از انتقال بیماری های عفونی از بیماری به بیمار دیگر میشود.

در گذشته با نبود تجهیزات استریل مانند اتوکلاو از مواد ضدعفونی کننده استفاده می کردند و این مواد به طور کامل تجهیزات را استریل نمیکرد و بعضا برخی از بیماران با مراجعه به دندانپزشک به جای اینکه مشکل دندانشان حل شود دچار مشکلات عفونی دراور می شدند و در برخی موارد موجب مرگ بیمار می شد.با ورود اتوکلاو به دنیای تجهیزات دندانپزشکی این دغدغه برای بیماران و دندانپزشکان به طور کامل از بین رفت و امروزه درصد انتقال بیماری های عفونی از طریق درمانهای دندانپزشکی به حداقل میزان خود رسیده.

لزوم استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی   در مطب دندانپزشکان به قدری زیاد است نبود ان امکان فعالیت را به دندانپزشک نمی دهد. برای تجهیز مطب دندانپزشک بیشترین بودجه خود را بر روی اتوکلاو و یونیت می گذارد زیرا کیفیت و کارایی ان به قدری اهمیت دارد که تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد دندانپزشک واهد داشت. دندانپزشکان برای خرید ان دستگاه ها به راحتی می توانند از طریق سایتهای تخصصی در این حوزه اقدام نمایند و اطلاعات جامعی را به دست اورند و قیمت انواع برندها و شرایط اقساطی انها مطلع شوند.

در مقالات قبلی هم به این موضوع بسیار اشاره کردیم که باید در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که تجهیزات خریداری شده دارای گارانتی وخدمات پس از فروش باشند تا بعد از خرید در صورت هرگونه خرابی مشکلی برای تعمییر دستگاه وجود نداشته باشد.

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و اهمیت استریل ابزارهای دندانپزشکی با این دستگاه

در زمینه پزشکی و دندانپزشکی استریل کردن تجهیزات امر بسیار مهم و حیاتی است و درست استریل نشدن تجهیزات بعضا مشکلات جدی را برای بیمار به وجود خواهد اورد و در موارد بحرانی منجر به مرگ بیمار می شود. اتوکلاو دستگاهی است که برای استریل کامل تجهیزات در پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. اتوکلاو دندانپزشکی   در مطب دندانپزشک از اساسی ترین تجهیزات به شمار می رود .

برندهای مختلفی از این دستگاه در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد. که هریک مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که دندانپزشک با توجه به نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته است یک مدل را انتخاب می کند برخی برندهای وارداتی در بازار بسیار شناخته شده هستند .اتوکلاو تکنوگاز و یوروندا جزو این دسته از برندها هستند که در این سالها نام و اوازه خوبی را به دست اورده اند.

در واقع دندانپزشک برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی   باید بهترین و باکیفیت ترین انرا برای مطب خود تهیه کند .در بین برندهای موجود در بازار تکنوگاز و یوروندا در جایگاه نخست قرار دارند و بعد از انها سایر برندها قرار می گیرند. برندهای داخلی نیز در این سالها سعی بر بالا بردن کیفیت خود داشته اند و تا حد زیادی در این امر موفق بوده اند. برای خرید تجهیزات با قیمت مناسب دندانپزشک می تواند در میان برندهای داخلی مدلی را انتخاب کند.

برندهای اویکو و وصال گستر دو مدل از برندهای داخلی اتوکلاو هستند که از نظر کیفیت در این سالها پیشرفت خوبی داشته اند و دندانپزشکان در میان برندهای داخلی از این دو برند استقبال خوبی کرده اند. کیفیت خوب تجهیزات بر روی عملکرد دکتر تاثیر بسزایی دارد و اتوکلاو از مهمترین این تجهیزات به شمار می اید. دندانپزشک بعد از انجام کار درمانی بر روی بیمارها تجهیزات قابل استریل را داخل دستگاه اتوکلاو قرار می دهد تا تجهیزات کامل استریل شود و مجدد ان تجهیزات را برای بیمار بعدی استفاده نماید.

اتوکلاو دندانپزشکی   با توجه به نوع عملکردی که دارد تمامیه میکروبهای موجود بر روی ابزارهای مورد استفاده را از بین می برد و تجهیزات را به صورت صد درصد استریل می کند و تمامیه تپابزارها استریل شده مجدد در برای بیمار بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با توجه به عملکردی که دارد انتقال بیماری های عفونی را ر بین بیماران به حداقل رسانده است و دیگر بیمار و دندانپزشک ترس از عفونت بعد از انجام کار درمانی ندارند.

برای خرید اتوکلاو و یا هر تجهیزات دیگری که دندانپزشک به ان نیاز دارد شرکتهای فروشنده شرایط ویژه ای را در نظر گرفته اند و دندانپزشکان می توانند به صورت اقساطی و پیش پرداخت حداقلی خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را به صورت چکهای ماهیانه پرداخت نمایند. ما در شرکت کام طب همه برندها و محصولات بازار را موجود داریم و با بهترین شرایط به دندانپزشکان عرضه می نماییم و شما عزیزان تنها با یک تماس می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این حوزه استفاده نمایید.

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی
  • ۰
  • ۰

 

اهمیت قیمت و کیفیت اتوکلاو دندانپزشکی برای دندانپزشکان

اتوکلاو دندانپزشکی   از تجهیزات جدایی ناپذیر در مطب دندانپزشکان است. در واقع اتوکلاو مهمترین ابزار کار دندانپزشک است فلذا باید بهترین و با کیفیت ترین انرا خریداری نمایند. اغلب برندهای موجود در بازار از کیفیت وخوب و مطلوبی برخوردار هستند و شرکت های توزیع کننده گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به خریداران ارائه می دهند ونگرانی از این جهت برای دندانپزشکان وجود نخواهد داشت.

تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است خریداران را دچار گمراهی کند و انتخاب را برای انها دشوار ولی نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که در این سالها به وجود امدن سایتهای تخصصی اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد و تنها با یک سرچ ساده میتوان به تنوعی از مدلها و قیمتهای متفاوت از تجهیزات دندانپزشکی دست پیدا کرد و از طریق اطلاعات موجود در این سایتها مشخصات جامع و کاملی راجع به این محصولات به دست اورد.

اغلب دندانپزشکان در زمان تجهیز مطب به دلیل بالا بودن هزینه ها به دنبال شرایط فروش اقساطی تجهیزات دندانپزشکی هستند و باید این مساله را خاطر نشان کرد که شرکت های فعال در این حوزه برای تجهیزات مهمی مانند اتوکلاو دندانپزشکی   و یونیت شرایط ویژه ای برای فروش در نظرگرفته اند و خرید این تجهیزات به صورت اقساطی برای دندانپزشکان امکان پذیر است.

برای خرید با شرایط اقساطی تنها کافی است مبلغی به عنوان پیش پرداخت واریز شود و مابقی به صورت چک های ماهیانه از دندانپزشک دریافت می شود. این نوع روش خرید کمک می کند تا دندانپزشک در زمان تجهیز مطب که خود کاری پر هزینه است مبلغ کمتری را هزینه کند و با این روش تجهیزات بهتر و با کیفیت تری را برای مطب خریداری نماید چون از نظر من هزینه بیشتر برای خرید تجهیزات با کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار است تا اینکه برای صرفه جویی در هزینه ها تجهیزات ارزان وبی کیفیت خریداری شود .

کیفیت تجهیزاتی چون اتوکلاو دندانپزشکی   و یونیت به قدری مهم است که مستقیما بر روی عملکرد دندانپزشکان تاثیر می گذارد  و اگر دچار خرابی شود عملا کار دندانپزشک را دچار اختلال می کند. از اینرو همیشه در خرید ات تجهیزات پرکاربرد کیفیت حرف اول را می زند و بعد از ان گارنتی و خدمات پس از فروش این محصولات است که اهمیت خاصی پیدا میکنند. اهمیت خدمات پس از فروش در زمان خرابی برای دندانپزشک بسیار مهم است که شرکت بتواند برای تعمیر و تعویض قطعات به سرعت اقدام کند و در کمترین زمان ممکن مشکل خرابی دستگاه را برطرف نماید.

 

 

 

  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی