بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

  • ۰
  • ۰

 

برندهای ایتالیای برترین محصولات اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دستگاهی استکه در مراکز درمانی و ازمایشگاه ها به جهت استریل ابزار و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد در مطب های دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی  به جهت اتریل تجهیزات استفاده شده مورد استفاده قرار می گیرد. این روش یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای استریل کردن است. با وجود این دستگاه دیگر ابزاری با استریل کردن دچار خرابی نمی شود در گذشته برای استریل این تجهیزات از مواد ضدعفونی کننده استفاده می کردند که این مواد خود به دستگاه اسیب می رساندند و به طور صد درصد هم استریل را انجام نمی دادند.

ولی با وجود اتوکلاو این مشکل به طور قطع از بین رفت و جالب توجه این است که مدلهای مختلف این دتگاه قادر به استریل مواد در فازهای مختلف است مثلا با مدلهای متنوع ان می توان مواد پارچه ای و مایع و جامد را استریل نمود و باید توجه نمایید که با دستگاهی که موادمایع را استریل می کند نمی تواند پارچه یا ابزاری از جنس جامد را استریل نمود زیرا هریک از انها تحت فشار ودمای مشخص خود استریل می شوند.

از بهترین و برترین اتوکلاو دندانپزشکی  می تواند به برندهای ایتالیایی موجود در بازار اشاره نمود. برندهای ایتالیایی از گذشته تا به حال جزو بهترینمحصولات در بین مصرف کنندگاه بوده انداز ویژگی های این دستگاه می توان به دارا بودن پمپ وکیوم پرقدرت2- امکاندادن برنامه توسط کاربر 3- سیستم تست کیفیت اب 4- دارای فیلتر انتی باکتریال است 5-چمبر یکپارچه  و بسیاری دیگر از ویژگی های پرکاربرد اشاره نمود. این ویژگی ها همه در کنار هم دستگاهی کارامد و پرقدرت را میسازند و باید خاطر نشان کرد که کیفیت برندهای اروپایی به قدری بالاست که باسایر برندها قابل مقایسه نخواهد بود.

در شرایط کنونی مساله ای که در خرید برندهای اروپایی وجود دارد قیمت بالای این اتوکلاوها می باشد و دلیل اصلی ان هم قیمت بالای دلار است. شرکتهای عرضه کننده تا جایی که توانسته اند شرایط فروش اقساطی را برای این محصولات فراهم نموده اند تا خریداران راحت تر بتوانند این محصولات با کیفیت را خریدرای کنند. اغلب شرکتها نصف مبلغ را به صورت نقد و بقیه را با شرایط اقساطی دریافت می کنند که این باعث شده تا شرایط خرید کمی راحت تر شود.

در واقع دندانپزشکی که به سمت خرید اتوکلاو دندانپزشکی  ایتالیایی میرود کیفیت و کارایی برایش در اولویت اول قرار دارد و دوست دارد که دستگاهی را خریداری نماید که با بهترین کیفیت کار استریل تجهیزات را انجام دهد.عمر این دستگاه به قدری زیاد خواهد بود که تا سالیان سال به خوبی روز اول کار میکند البته دندانچزشک باید به صورت دوره ای سرویس های دستگاه را انجام دهد و به درستی از دستگاه استفاده و نگهداری نماید.

برای خرید اتوکلاو دو روش اساسی وجود دارد یکی این که شما می توانید از یان روش های اقدام نمایید و خرید خود را انجام دهید: اول اینکه میتوانید خود به صورت مستقیم اقدام به وارد کردن دستگاه مورد نظر خود نمایید و مستقیم با سفر به ایتایلیا خرید خودرا انجام داده ودستگاه را با خود به ایران بیاورید .روش دوم خرید به صورت حضوری یا غیر حضوری از نمایندگی های معتبر این برند در ایران است .هریک از روش ها مزیت های خود را دارد ولی از نظر منطقی خرید از نمایندگی های معتبر در داخل راحت ترین و مطمئن ترین روش خرید.

زمانی که شما اتوکلاو دندانپزشکی  خود را از نمایندگی در داخل کشور تهیه می نمایید مطمئن هستید که هر زمان که نیاز به خدمات و سرویس دارید می توانید از خدمات پس از فروش ان استفاده نمایید و تنها با یک تماس ساده در کمترین زمان خدمات را دریافت نمایید. با یک سرچ ساده کلمه اتوکلاو در گوگل می توانید به نمایندگی های معتبر فروش دست پیدا کنید و حتی بدون حضور خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید. این روش حداقل زمان را از شما خواهد گرفت.

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی