بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

بررسی واردات اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

  • ۰
  • ۰

 

اتوکلاو دندانپزشکی و برترین برندهای این محصول در بازار

اتوکلاو دندانپزشکی  و کاربرد ان در حوزه دندانپزشکی بر همگان مشخص است. نه تنها در این حوزه بلکه در سایر صنایع از اتوکلاو جهت استریل استفاده می شود. عملکرد اتوکلاوهای تقریبا یکساان است و فقط نوع موادی را که استریل می کننند با هم متفاوت است. به طور مثال اتوکلاو دندانپزشکی استریل تجهیزات فلزی را انجام میدهد و تجهیزات پارچه ای و پلاستیکی را نمی توان در داخل ان قرار داد.

ولی در مدلهای دیگر این دستگاه اجناس پارچه ای و پلاستیکی قابل استریل هستند. در بیمارستانها اغلب از مدلهایی استفاده می کنند که بتوانند با انها هم تجهیزات اتاق عمل را استریل کنند هم پارچه های استفاده شده در بیمارستان را. این تنوع در مدل صرفا برای این است که تا مواد با جنس های مختلف توسط این دستگاه قابل استریل باشند.

استریل کردن تجهیزات و وسایل در حوزه پزشکی و دندانپزشکی توسط اتوکلاو دندانپزشکی   از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که به قطع می توان گفت که با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارد. استریل نبودن محیط درمان و یا ابزارهای درمانی می توانند جان بیمار و پزشک را به خطر بیندازد همانطور که در گذشته با نبود این تجهیزات شاهد عفونت بعد از درمان بودیم که بیمار را از بین می برد. ولی با ظهور این تجهیزات استریل این مساله به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی برندهای متنوعی از این محصول وجود دارد که از میان انها برندهای ایتالیایی بهترین و با کیفیت ترین هستند. اغلب شرکت های عرضه کننده این محصولات برای راحت تر شدن خرید این محصولات برای مشتریان فروش های ویژه ای را  می گذارند که به صورت اقساطی با پرداخت مبلغ کمتر بتون این محصولات را خریداری نمود. چون در شرایط افزایش دلار قیمت محصولات خارجی در صنف تجهیزات دندانپزشکی به شدت بالا رفته است.

اتوکلاو دندانپزشکی  از تجهیزات لاینفک موجود در مطب است که باید هر دندانپزشکی قبل از راه اندازی مطب این دستگاه را خریداری نماید. اغلب دندانپزشکان به دنبال با کیفت ترین این محصول هستند که تنها با یک سرچ و تحقیق ساده می توان چند برند را انتخاب نمود و با توجه به بودجه خریداری نمود. در واقع کیفیت و عملکرد این دستگاه بسیار حائز اهمیت است و زیرا کوچکترین عیب برای این دستگاه می تواند مشکلات جدی به بار بیاورد.

اتوکلاو محصولی است که تقریبا بیشتر محصولات ان وارداتی هستند و تعداد کمی از این محصول در بازار تولید داخل هستند. با توجه به افزایش قیمت ها این مساله معضل بزرگی به بار اورده و شاهد افزایش بی سابقه قیمت این محصول در بازار تجهیزات دندانپزشکی بوده ایم. در واقع نبود تولیدات داخلی از این محصول بر این مساله دامن زده است و با هربار افزایش قیمت دلار افزایش قیمت این محصولات را به دنبال دارد.

اتوکلاو دندانپزشکی  محصولی است که نباید کمبودی از ان در بازار وجود داشته باشد در واقع دسته محصولات پزشکی و دندانپزشکی به قدری مهم هستند که کمبود هریک از انها معضلات جدی در پی خواهد داشت. امید است تا راه حل های سازنده برای بهبود شرایط موجود توسط مسئولان مربوطه وضع شود.

 

 

 

  • ۹۹/۰۹/۱۲
  • اتوکلاو دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی